دستگاه لیزر و بازاریابی محتوا

دستگاه لیزر و بازاریابی محتوا

دستگاه لیزر و بازاریابی محتوا دو نمونه از همکاری مجموعه های بازاریابی اینترنتی , برای ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی دستگاه لیزر هستند . متغیرها و فاکتورهای بسیاری در حوزه‌ی بهینه‌سازی موتورهای کاوش گر وجود دارا‌هستند که نیز بر بازاریابی محتوا تأثیر میگذارند و هم از آن تأثیر می گیرند . در‌پی به بررسی برخی از این متغیرها میپردازیم .

نوشته‌ی‌علمی ای با زمینه : تکنیک افق خراش در دستگاه لیزر سایت ( Skyscraper Technique ) می تواند به شما یاری دهد
به‌روزرسانی الگوریتم ها

آپ تو دیت پاندا

آپ تو دیت پاندا در ابتدا , برای فیلتر کردن محتوا و متن ها بی‌کیفیت و بی‌ارزش پباده سازی شد . زمانی این نرم‌افزار برای اولین بار در فوریه‌ی سال ۲۰۱۷ عرضه شد , وب‌سایت‌هایی که نویسندگان غیر وابسته را استخدام می‌کردند و حجم وسیعی از متن ها بی‌کیفیت را تولید می‌کردند , و همچنین وب‌سایت‌هایی که هر گونه مقاله‌ای را آزادانه به اشتراک می‌گذاشتند را شناسایی و فیلتر می‌نمود . این نرم‌افزار به‌طور مشهود , نگرش مو جود را نسبت به بازاریابی محتوا در حوزه‌ی دستگاه لیزر و حتی بالاتر از آن , در کل رشته‌های بازاریابی آنلاین , تغییر بخشید . پس‌ازآن دیگر نویسندگان ناچار نبودند صرفا به تدوین متن‌های طولانی و بی‌کیفیت بپردازند , بلکه هدف خود را بر بالا بردن کیفیت محتوا متمرکز ساختند .

پاندا متداول ترین مدل مجازات گوگل است که تقریباً به نوعی گربیان تمام سایت دستگاه لیزر ها را می گیرد . هر چند اخیراً وبسایت گوگل , پاندا را جزئی دستگاه لیزر از مجازات های خویش نمی داند و از آن به عنوان “ الگوریتم کیفیت ” خاطره می نماید . الگوریتمی که کیفیت کلی وبسایت شمارا بررسی می کند .

در صورتی الگوریتم پاندا تشخیص دهد که وبسایت شما محتوایی کیفیت عالی پائین ساخت می کند , موتور گوگل امتیاز پائینی برای کیفیت کلِ تارنما دستگاه لیزر شما در نظر می گیرد . این امر باعث میگردد که شما به سختی بتوانید در رنکینگ موتور کاوشگر گوگل قرار بگیرید . این “ الگوریتم تعدیل کنندۀ درجه ” می تواند به شدت بروی رتبۀ وب سایت دستگاه لیزر تاثیر بگذارد و سبب کاهش دستگاه لیزر شدید ترافیک وبسایت شود .

برای همین است که گوگل پاندا , مجازاتی است که بروی رتبۀ همۀ کلمه ها اصلی اُرگانیک وب سایت تان اثر می گذارد . به‌این دسته مجازات Site – Wide گفته میشود , به‌این مفهوم که در حالتی‌که در جزو سایت خویش مشکلی بوجود بیاید , مجازات گوگل برای کلِ وبسایت در نظر گرفته میشود نه برای یک لینک و پیوند یا این که یک برگه . درصورتی که که وب سایت تان بوسیله گوگل پاندا مجازات شود , متوجه تغییرات تحت خواهید شد :

ترافیک وب سایت با روبه پایین شدید , ولی تدریجی روبرو میشود که در غایت روندی ثابت پیدا می نماید .
تمام صفحه ها تارنما تان با خلل رنکینگ روبرو خواهند شد . ( علی رغم تمام بک لینک هایی که برای آن‌ها تهیه و تنظیم کرده اید ) .
وب سایت تان در جستجوی برخی عبارات اصلی معلوم در نتایج گوگل نشان داده خواهد شد , اما خیر به شکل سابق! احتمالاً بتوانید وبسایت تان را برای بسیاری لغات دارای اهمیت در برگه ۲ یا این که ۳ پیدا نمایید .
تجربه نشان داده است بعداز این که گوگل چندبار آپدیت شود , وب سایت شما به درجه های پائین تر تنزل می نماید . ( گوگل به طور مداوم در حالا بالا بردن کیفیت استاندارد خویش می‌باشد . بدین معنی که در صورتی‌که الگوریتم های گوگل تارنما شما‌را نپسندند , در طول زمان مقام وبسایت شما بدتر خواهد شد ) .

توجه نمایید که گوگل پاندا در نصیب جریمه ها دستی Webmaster Tools نشان داده نمی شود .